Thursday, May 14, 2009

kristallkronor för varenda hem

Jag önskar att ha lite större hem så att jag kunde fylla det med massa dramatiska kristallkronor. Om jag hade åtminstone takhöjden på över 3 så skulle man kunna ha lite häftigare kreationer men just nu har jag nöjt mig med en liten söt krona från Ikea. Men i den perfekta världen tror jag att mina tak skulle vara dekorerade med bland annat dessa...

Detta badrum är helt underbart! Tänk att sminka sig där varje morgon. Jag skulle ha spa-fester för tjejkompisar varannan helg :)
Vackra runda och moderna former kombinerat med sekelskiftesväggar, väldigt Skandinaviskt tycker jag. Vackert!

Jaha jaja, fint, så fint, förutom golvet kanske...

Här igen, modernt möter shabby.

Dessa rum är bara himla vackra.

{bilderna från Flickr via Chandeliera}

Love&Decorate, Tiina

No comments: