Sunday, June 21, 2009

sunday styling { do it yourself }


det har varit underbar festhelg, midsommar ute på Fåglarö med ett stort gäng kompisar. superhärligt! förutom festande så har jag varit kreativ denna söndag, nämligen håller på att lära mig textiltryck!! vad säger ni om dessa tryck? anledningen till att jag gör det kommer ni få veta snart...
~~
it's been a fantastic weekend, the swedes celebrate midsummer party. it's the only nights during the year when the sun never goes down. so we party ofcourse! besides the party i've been a bit creative this sunday. i've been learning textile printing!! what do you think about these prints? why i do these? you'll find out soon...

inte alla av dessa tryck är mina! det röda och gula bara :)
not all these prints are mine! only the yellows and reds :)
♥ Love&Decorate, Tiina

10 comments:

beachvintage.com said...

I love the prints. Absolutely beautiful.

Inkabella said...

Oi, miten kauniita ja värikkäitä kuvia blogistasi löytyy:) Tyylikästä!

Elin said...

Åh jag bara älskar din sida... så mycket som inspirerar en... hoppas midsommar blev en underbar dag och önskar dig en mysig måndag...
Många kramar
Elin

FEDERICA said...

Oh wow, the sun never goes down! Stunning!

karlene said...

Your blog is lovely! thank you for visiting mine, I have bookmarked yours now, so I will be back. thank you.

Kellie Collis said...

Such stunning fabric!! xx

Dreamgirl said...

Looks like you had a fun and creative weekend. Those prints can be turned into a lot of fun things... What are you going to use them for?

Have a great week!
(New giveaway at Sweeter Living - another magazine...)

Emelie said...

Hej!
Vad kul att du hittat till min blogg! Alltid lika kul!
Man blir så glad av kommentarer. Andra ser ju inte med samma ögon som man själv. Ibland kan man titta sig blind på det man ser varje dag...
Vilken härlig inspirerande blogg du har! Har suttit här en lång stund nu och låtit mig slukas av alla härliga bilder...
Hoppas vi ses snart igen!
Kram Em

Home No.1 said...

Hej svejs...tack för titten=)
Roligt att hitta din blogg läcker och annorlunda!
Kram Annica.

Sandra said...

Oh vad fint det blev! Nu blev jag också sugen på att lära mig att trycka på tyg :).