Wednesday, June 3, 2009

kitchen demolition


Hej alla som läser här, vad glad jag är att det på kort tid börjar strömma in folk som gillar mina inredninghistorier, bilder och annat påhitt. Jättekul! Skriv gärna kommentarer till mig så hittar jag även till era bloggar, för att jag läser mycket och med stort intresse!

Jag har beslutat mig att lära mig det mesta i livet, och just nu {eller under senaste 1,5 åren} har jag funderat mycket kring mitt hem. Jag bor i en liten 30 m2 lägenhet som jag kärleksfullt kallar för Min Koja, ibland även Lådan. Men för att vara helt ärlig så är den lilla lägenheten mitt hem som jag älskar väldigt mycket. Och så går jag och demoliserar allt som finns där inne... Lägeheten är testkoja där jag fritt får öva på mina bygg {demoliserings} kunskaper. Det som pågår just nu är kökrenovering {A.K.A kökshelvetet!} Tjaaa... jag återkommer hur det går!

Annars så vore det väldigt kul att höra om era renoveringar, bygg, och remake-projekt! Jag köper ofta gamla möbler, restaurerar, målar, tapetserar eller något annat kul. GÖR DU SÅNT? Skicka mail och bilder så visar jag för {min lilla} världen.

Tack för att ni läser! Kram!


Hey everyone who reads this, it makes me so happy that in the short period of time people have begun flow in, people who like my interior stories, pics and other fabrications. Very sweeeet! Please write comments to me so I also find your blogs. I read a lot of them with great interest!

I have decided to learn the most in this life, and right now {or in the last 1.5 years} I have thought much about my {constantly evolving} home. I live in a small 30 m2 apartment, which I lovingly call My Hut, sometimes even The Box. But to be quite honest, this small apartment is my home and I love it very much. And then I go and demolishhh everything in there ...

The apartment is a test case where I am free to practice my construction {demolisation} skills. What is going on right now is kitchen renovation (AKA kitchen hell!) wellll... I will get back to you about how it goes! Otherwise it would be great fun to hear about your renovation, construction, remake projects! I often buy old furniture, renovate, paint, and remake them. DO YOU DO THAT? Send mail and photos to me so that I can proudly show them for {my little} the world.

Thank you for reading! xoxo!


♥ Love&Decorate, Tiina

No comments: