Sunday, May 31, 2009

sweetest saturday

Idag besökte jag äntligen Design Passion i stora staden min. Underbart fina designs, och inte en endaste person som var där... Kanske för att det var så otroligt soligt ute och alla satt i parkerna och hejade på Stockholm Marathon. Jag var djupd imponerad av Hanna & Jag -rummet {har skrivit om tjejerna tidigare här}.

Today, I finally visited Design Passion in my big city. Wonderful fine designs, and not a single person who was there ... Perhaps because it was so unbelievably sunny outside and eveyone sat in the parks and watched the Stockholm Marathon. I was deeply impressed by Hanna & Jag's room (the girls have written about earlier here).


Dessutom hade jag vägarna förbi Indiska, och äntligen tittade på Lisa Bengtssons fina produkter. Måste köpa dessa koppar och skålar, alldeles underbara!
Moreover, I went past Indiska, and finally saw Lisa Bengtsson's wonderful products. Must buy these cups and bowls, just lovely!

♥ Love&Decorate, Tiina

No comments: