Friday, May 1, 2009

bröllopsgrej


Jag håller på att planera möhippor, det verkar vara många i år... Så tankarna går i romantiska bröllop och kärlek.

En trend som ofta syns på nätet är cupcakes på bröllopen! Riktigt bra idé tycker jag, man slipper att skära fult och man kan spara resten, eller låta gästerna ta med sig en eller två på vägen hem. Och tårtan blir inte direkt fulare eller hur? Konstigt nog folk i Australien är väldigt inne på cupcakes..? Kul tycker jag!




Jag hittade en bra idé någon någonstans hade gjort för sitt bröllop, nämligen små väskor för alla gäster. Hur gulligt som helst!



Förmodligen den vackraste uppsättningen ever... Idag iallafall.


Love&Decorate, Tiina

1 comment:

AGENT 77 said...

Hej Tiina!
Tack va kul att du kikat in hos mig,så hitta jag hit till din fina blogg trevlig blogg mycket vackra bilder,kul att vi delar samma intressen..ha fin v..kram E