Tuesday, May 19, 2009

amy butler design

Amy Butler har gjort en ny kollektion för 2009, och dessa fina saker kan ni se på hennes site. Det är uppenbart att färgerna är inne igen... Underbart inför sommarens picnickar i parken. Denna sommar blir det inga långresor för min del, bara kortare till London och Barcelona. Efter sommaren kommer jag att byta jobb!! Det är kul, så jag är upprymd och behöver därmed ingen semester.
Amy Butler has made a new collection for 2009, and these fine things you can see on her site. It is obvious that the colors are again ... Wonderful for summer picnickar in the park. This summer there will be no long trips for my part, just short of London and Barcelona. After the summer, I will change jobs! It's fun, so I am excited and won't need a holiday.

Annars roar jag mig med Google Translate. Det översätter lite hursomhelst, men fungerar rätt bra ändå.

Jag blev nämnd idag på Stipje och Bemz idag, jätteskoj. Tack så mycket för fina ord!! Annars längtar jag efter lediga långhelgen så att jag kan börja rensa min garderob och göra en {ganska försenad} vårstädning.

Otherwise I am amused by Google Translate. It translates a bit strange, but it works quite good.
I was mentioned today on Stipje and Bemz, really fun. Thank you very much for nice words! Otherwise, I yearn for available long weekend so I can start cleaning my closet and do some {fairly late} spring cleaning.

♥ Love&Decorate, Tiina

No comments: